2013. július 26., péntek

Végre otthon !

Hát soha nem hittem volna hogy ennyire jó lesz újra itthon ! Csak egy hét volt , de milyen hét ! 
Hát ennek a kivizsgálósdinak van rossz meg jó oldala is : egy az hogy végül is nem szenvedek semmihalálos kórságban és ez most már tuti biztos :D A másik viszont , hogy amit meg kiderítettek azt  tényleg kezelni kell ...  
Hogy pontosítsam hogy is állok tulajdonkép : Magas vérnyomás , súlyvesztés és pajzsmirigy problémák gyanúja miatt kerültem végül is be. Na most aztán jó alaposan ki is vizsgáltak. Életemben először. Ez azért fura és nem is túl jó , mert minden túlzás nélkül nagyon látszik rajtam , már ránézésre is hogy valami nincs rendben... és soha senkinek nem jutott még eszébe hogy befektessen , pedig sorra jártam a háziorvosokat :S  
Tehát ezért kerültem be.
Hát az első nap  szörnyen kivoltam , úgy féltem ahogy ritkán szoktam. Ráadásul akkor még a társaság sem volt túl jó. Szegény kis öregecskékkel kerültem egy terembe és szó szerint egy egész nap telt el úgy hogy senki meg nem mukkant. Állati nyomasztó volt. Csak a gyakorló orvosokkal beszéltem , akik kikérdezték a tüneteimet stb. őnekik meg féltem , hogy nehogy valami hülyeséget mondjak vagy , elfelejtsek említeni fontos dolgokat. Ja a másik meg, hogy soha ennyi férfi nem volt még körülöttem , ezek meg még ráadásul vizsgálgattak is. Iszonyatos zavarban voltam.                                                                                                                              Különben meg nem is reméltem hogy ilyen rendesek lesznek. Egyetlen egy rossz szót nem kaptam ( mondjuk nagyon meghúztam magam ) 
Viszont sajnos aludni azt nem igen lehetett. Elsősorban azért , mert az ablakot általában nyitva kellett hagyni onnan pedig , főleg éjjel olyan iszonyatos zaj áradt be , hogy az valami förtelem. (valami örült motorosok berregtek ott állandóan , de olyan szinten , hogy az ágyam és a falak is remegtek tőle ) 
Na aztán kezdtek komolyabban vizsgálgatni. Kiderült hogy alacsonyabb vagyok mint azt korábban mérték ... 161 cm és ahhoz még talán elmegy az az 50  kg (mondjuk akkor is 5 kg fogytam alig 1 hónap alatt jó étvágy mellet ) Aztán persze minden reggel vérnyomás mérés , ami meglepően jó eredményeket mutatott ,lelkiállapotomhoz és a korábbi mérésekhez képes ... 
Második nap jó sok véremet levették ( legalább 5 fiolával ) de meglepő módon abból sem lett ájulás , pedig volt hogy egy adag levétele után elterültem . Most ügyes volt a nővér :) 
Ja és gyerekek én még életemben nem ittam ennyit ! Állandóan hajkurásztak , hogy igyak és igyak és igyak . 
Aztán még volt egy kis fennakadás a kosztomat illetően. Állítólag gluténmentes diétára fogtak. De ezt nekem nem is mondták. És bizony az első három nap totál ugyan azt ettem mint a többiek. Aztán egyszer csak szól a nővér vacsoránál , hogy én mért nem eszem a gluten free kenyerem amit kaptam ? Hát mondom én olyat aztán nem is láttam még. Jó, rám lett bízva hogy reggel amint felkelek kezdjem el kergetni a kenyerem. De közben még mindig ugyan úgy hagyományos tésztát adtak ebédre, ugyan úgy sózták rám a zsömléket. Végül utolsó előtti nap eljutott hozzám az a bizonyos kenyér. Akkor kitalálták , hogy nem lehet-e hogy laktózmentes diétára fogtak ? Jó ,végül is maradunk a glutén nélkülinél. Igen majdnem utolsó nap végre ehettem kábé 2 szeletet abból a nyamvadtságból, mert utána ujra éhgyomorral kellet vizsgálatra menni ... szóval nagyon sok értelme volt :/ ( egyébként nem olyan rossz az a kenyér kicsit sósabb és szemcsésebb úgy hogy muszáj hozzá inni . Ja és igen kb kétszer drágább beszerezni mint az átlag kenyeret és botrányosan kicsi adagban találtunk eddig az árhoz képest :/ Ez nagy kitolás ...) 
Na de ennyit a kenyérkalandról ...
Szerencsére harmadnap bekerült egy majdnem velem egykorú lány és úgy már sokkal elviselhetőbb volt a légkör. Jól elvoltunk , sikerült saját magamat is meglepnem , mert egyáltalán nem vagyok jó társasági ember.Ezzel a leányzóval együtt élhettem át a gyomortükrözés mámorító élményét :P Én még szerencsésebb voltam , mert jó fej doki csinálta ,( néha azért előnyös a sápadtság is , mert szerintem attól tartottak , hogy nem fogom bírni és azért is lehettek elnézőbbek ) nála meg egy hárpia volt ( szegénynek elég kellemetlen is volt ) . Én viszonylag jól tűrtem. Bár már az elején kicsit megzavartak és megijesztettek , mert már elzsibbasztották a torkom , lefektettek minden , amikor a szomszéd szobából , amire ráadásul pont ráláttam , átjöttek és jelentették , hogy egy bácsi baromi rosszul lett a túloldalt. Hát a dokim is gyorsan átviharzott. Becsukták az ajtót , hogy ne lássam mi folyik odaát és ott hagytak lezsibbasztott nyelőcsővel. Ráadásul időnkén átfutkostak és hallottam hogy szerencsétlen bácsi tényleg nagyon szarul járhatott , mert még két orvos is rosszul lett a látványtól :/ ( anyám szerint lehet hogy perforált a gyomra :/ ) De aztán pár pillanat és rendezőztek a dolgok. Lenyeltem amit lekellet nyelni :S És úgy egészében véve nem volt annyira borzalmas mint féltem. Csak nem tudtam elég szabályosan lélegezni , így már valószínűleg elkeztem kicsit oxigénhiányos állapotba kerülni , kezem lábam totál lezsibbadt. De szerencsére ebből sem lett ájulás. Aztán végül is kétféle ultrahangon is voltam , egyszer a vesém nézték. Volt még csontsűrűség vizsgálat , szemészetre küldtek és egyszer éjszaka és hajnalban is meglátogatott  egy gyakorlóvámpír, aki picikét ügyetlenül szurkált.          Aztán ismét jött egy lány , vele is tök jól megvoltam , ágyszomszédok voltunk így egészen jól eldiskurálgattunk. Sajnáltam szegényt mert őt szó szerint éheztették ( azt hiszem a vércukrát és ilyesmiket nézték , hogy hogy változik , mikor nem eszik ) Szerencsétlennek is éjjel döfötték az ujját. De jó humora volt így mindent elviccelgettünk. 

Na és végül élek és hazajöttem :)
Ami kiderült : Nincs se epe se vesekövem és semmi nagyon durva elváltozásom. Gyomrom viszont elég ramaty állapotban van (ha nem vigyázok esélyes a gyomorfekély ) savtúltengésem van , találtak egy 1 mm-es polipot ( kinövés ) is a gyomrom környékén , szóval valami gyomorvédő szert kell majd szednem . Kísérleti gluténdiétán vagyok  ( hát lehet hogy követem Emmy Rossumot , aki szintén lisztérzékeny :P ) 
Ami viszont aggasztóbb az a szemem állapota. A vérnyomásom miatt nézték a szemnyomást és a szemfenéket. Ott találtak olyan ereket amik olyan állapotban vannak , mintha folyamatosan nagyon magas lenne a vérnyomásom :O Pedig pont a kórházban teljesen normálisat mértek... a doktornő az mondta , hogy lehet ez egy olyan dologtól , hogy nekem újszülöttként volt egy agyi vérátömlesztésem és talán valamiképp az ártott meg ... Ja és a vesém eredményére még várni kell ( na ott még lehetnek problémák :/ )
De mindezt leszámítva nagyon örülök , hogy végre hazajöhettem :D Kezelem magam és akkor csak helyre jövök :)  

És még egyszer köszönöm mindenkinek az érdeklődést és a biztatást !               

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése