2013. június 7., péntek

Díj özön :D


Nyenyenyenynyenye XD A harmadszor leptek meg díjjal !! Ahhoz képest hogy úgy gondoltam, mások oldalát nézegetve,ez  díj  soha nem jut el hozzám!  
Nagyjából most a sztratoszféra környékén lebegek örömömben :D

Másodjára a dijat Névtelen Senkinek köszönhetem :)

Millió köszönet !


A tovább adás szabályai :


1., Tedd ki a képet!
  Kész :) 
2., Írj 11 dolgot magadról!
- Nos hát  mi lehet még érdekes rólam... anyukám szerint hasonlítok Kleopátrára  :D Nem a legendák által eltulzott szépségűre, attól jó messze állok,de a szoborra tényleg eléggé ...  
- Új mániám,hogy beszerzek egy hegedűt és magamtól is ha kell megtanulok játszani :) 
- Hiába jártam csellózni és hiába bizonyultam elég jónak,a mai napig nem tudok kottát olvasni :O Hogy ezt hogy csináltam ?!
- Szoktam statisztálni. 
- Titkon remélem,hogy egyszer behívnak egy kosztümös filmbe, remélhetőleg egy viktoriánus koriba :)   
- Ha szinkronhang lehetnék azt sem bánnám...
- Nem bírom a kávét. Mindig rengeteg tejjel iszom. A szagára meg úgy reagálok mint a cigifüstre .
- Megakarom növeszteni a hajam,de anyám mindig rátud venni,hogy levágassam :S ( de most nem fogom hagyni magam :) )
- Újabban szeretem a hangoskönyveket és Doctor Who fan lettem :D
-  Őszintén megvallom hogy félek utazni,van bennem valami hülye érzés és egyszerűen ,nem tudom rávenni magam... mehettem volna Finnországba is de lemondtam róla...


3., 11 kérdés megválaszolása:
- Mikor kezdtél el történeteket írni?
* Ha jól emlékszem kb 2009 óta írogatok, 14 évesen kezdtem el írni a Fantom:Epikrízist(az elején szerintem érződik is)* 
- Mit teszel, ha elfogy az ihlet?
* Általában egy halom könyvet kezdek olvasni,valamint filmeket nézni és megpróbálok álmodni :)*
- Készítesz vázlatot, vagy csak belecsapsz a lecsóba, és hadd szóljon?
*Sokan mondták,hogy érdemesebb,de nekem nem erősségem,és az utóbbi időben az időm sem engedi,csak fejben vázlatolok.*
- Tudsz repülni álmodban?
*Nem volt még olyan álmom amiben én magamtól repültem volna...ellenben azt már álmodtam hogy anyukám egy repülő :D
- Mi a kedvenc ételed?
*Szinte kivétel nélkül mindent szeretek,talán a csípős ételeket nem.*
- Milyen stílusú zenét szeretsz?
*Nos itt sem vagyok válogatós,filmzenéktől kezdve az operáig minden jöhet :)
- Írás közben hallgatsz zenét, vagy csöndre van szükséged?
*Írás közben nem,inkább mikor átolvasom mit is műveltem.
- Haragtartó vagy?
*Háát nem mondanám...sőt néha túl elnéző is...
- Társasági lény vagy, vagy inkább introvertált?
* Suliban egyenesen antiszociálisnak minősítettek. Sajnos nem bírom a társaságot,egy idő után elhidegülök mindenkitől,nem tudok tartós barátságot kötni :s*
- Milyen idegen nyelven tudsz?
* English ,France, de egyik sem megy túl jól az angolt legalább kicsit szeretem :/ a franciát sikeresen megutáltatta velem a tanár.*
- Szereted a lecsót? XD
*Jöhet ! :D *



4., Kérdezz 11-et!

- Melyik bolygón néznél körül?
- Vihar,vagy napsütés?
- Van valami fóbiád?
- Kiskorodban hittél a tündérekben?
- Melyik íróhoz hasonlítanád leginkább magad,stílusod stb ?
-  Gyűjtesz valamit?  
- Hogy néz ki a kedvenc ékszered?
Most ennyi ... remélem nem baj :)




5., Küldd tovább 11 blognak!
Rajta vagyok:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése