2013. szeptember 10., kedd

Josh Groban jótékony hatása :D


Nos a nyár számomra új kedvencet hozott :) Pontosabban egy régit juttatott eszembe. Anno mikor még Gyűrűk ura és Karib-tenger Kalózai lázban égtem , Orlando Bloom volt a kedvenc színészem (ma is kedvelem bár azóta sokat láttam és sokan jobbnak bizonyultak mint ő... ) és anyukám beszerezte a Trója filmzenéjét. Nos az lett a cédé vége , hogy egyetlen egy számot bömböltettem még pedig a Remember-t . Imádtam az énekes hangját :D De én okos , eszembe nem jutott megnézni ki az előadó ! Aztán Orlandot kicsit háttérbe szorította Gerry Butler , majd Benedict Cumberbatch és a Remember is elfelejtődött ...          
Ezen a nyáron azonban ,ki tudja hogyan még is eszembe jutott. Végre használtam a fejem és bepötyögtem guglira a szám címét ... és most is a fejemet fogom a baklövésem miatt :D                            Sohasem voltam az a lány aki követi a zenei divatot... alig van néhány kedvencem a mai zeneivilágban. Inkább klasszikus beállítottságú volnék azt hiszem ... hát Josh Groban tökéletesen megfelel az ízlésemnek :) Én tényleg nem hallottam még ilyen hangot :O                                                       Komolyan mondom nem csak az írás ártott meg ,hogy állandóan a Fantom jut eszembe ... nehéz körbe írni hogy értem ezt ... mert Josh totál más karakter , nem lehet összehasonlítani a jellemét sem Erikével ... inkább azt mondanám hogy őt megismerve sikerült kicsit jobban látnom néhány dolgot a történetben ... Ez most hülyén hangzik , de baromi hálás vagyok Joshnak. Egyszerűen azért , mert eddig Erik karaktere, akár mennyit is foglalkoztam vele valahogy , nem volt elég életszerű. Nem tudtam például elhinni hogy létezhet olyan hang amilyet neki mindenhol tulajdonítanak. Mindíg kételkedtem benne , hogy lehetséges lenne ... és Christine rajongását egyszerűen nem bírtam megérteni. Próbáltam magamban a lehető legjobban hallani Erik hangját , de soha sem sikerült igazán ... Josht hallgatva pedig mindig elgondolkodom, hogyan képes arra amire ?! És már nem tűnik olyan lehetetlennek a csodálatos hang . Hála annak hogy mindig megdöbbenek ha hallgatom ,hála azoknak az érzéseknek amiket a zenéje kelt bennem, lesz miből merítenem az íráshoz :)                                                                                         Tehát Josh Groban kicsit visszaterelt az alkotás útjára. És még plusz ihletet is adott ; elkezdtem a dalait lefordítani :) Nyitottam egy új blogot , külön csak a dalfordításaimnak :D   

A másik meg , hogy életemben nem nevettem még ennyit emberen :D Josh Groban a komoly hangja ellenére egy bohóc , egy nagyra nőtt ötéves , egyszerűen ránézni sem lehet röhögés nélkül :) Fel kellene találni ha nem létezne :D   Nagyon örülök hogy megtaláltam őtet :)

  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése