2013. augusztus 23., péntek

Még egy dijacska :)


Megint megleptek :D Ez már azt hiszem a 9. díjam :O Mindenkinek köszönöm aki eddig díjazott engem :D 

Ilyen dij még nem került hozzám , köszönöm az újdonságot Névtelen Senkinek  :D 



1.) Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a
     fent látható képet!

2.) Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3.) Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4.) Ezt egytől-egyik át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5.) A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad,
     viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)


Kérdések / Válaszok:

Mi a keresztneved, hogyan becéznek? - Nos ,ezt még én sem szeretném felfedni ... annyit árulok el , hogy egy sárga picike virággal osztozom a nevemen :) 

Melyik dalon tudsz igazán sírni? - Lehet hogy ridegnek hatok, de még egy számon sem sírtam... mostanság néha elszontyolodom egy- két  Josh Groban számon és Webber dalai vannak rám nagy hatással de sírni nem szoktam :)

Félsz a sötétben? -Sajnos időnként igen... éppen az utóbbi időben kezdődött egy ilyen jellegű problémám ... az éjszaka közepén felriadok és totál menekülési kényszer fog el , csak a sötét láttán ... általában hajnaltájt , mikor már dereng a nap akkor tudok nyugodtan aludni :/

Szerelmes vagy valakibe? - Valós és elérhető személybe sajna nem ... 

Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled? - Volt biztos egy pár... de ezeket tudat alatt kiszelektáltam szerintem , mert nem jut eszembe semmi :) 

Gondolatban öltél már meg valakit? -Még nem igen , de egyszer el kell majd kezdenem az írás miatt :D

Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelenet? - Nem vagyok babonás :) Csak a 23as számtól kaptam paranoiát :D :P

Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? - Szerintem nincs ...

Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? - Nem emlékszem , de az elsőnél szerintem tuti :D Viszont vérvételnél nem is olyan rég elájultam :/ Nem volt jó ...

Mi tennél, ha hirtelen híres lennél? - Asszem sokkot kapnék  és rögeszmémmé válna hogy ez egy alternatív valóság és semmi sem lehet igaz :D

Szoktál álmodozni? -Persze. Álmodozás nélkül , sokszor elég szánalmas lenn az élet ... muszáj :)

Járnál Chase Crawforddal? - Bocsánat , de rá kellett keresnem , mert egyáltalán nem ismerős ... és valahogy nem is az esetem :D

Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik? - Ilyen előre még nem tervezek :) Egyelőre még elég önállóságot kellene tanulnom önmagam számára is ... 

Adni vagy kapni jobb? - Ez nálam változó ... de álltalában örülök ha adhatok és örülök ha kapok. 

Titkom? - Nem igen... nincs ;)

Bakancslista? - Ez megint csak túlságosan előre tervezés volna számomra ... 18 vagyok egyelőre nem készülök sírbaszállni :P 

Akiknek küldöm?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése